Umi pindah rumah

cuti tahun baru 2009, kami sekeluarga menolong kakyong berpindah rumah
(wah..ayat mula2 je dah macam karangan kan kalians..hihi)
kakyong & suami berpindah dari Kota Damansara ke Tropicana Damansara
lebih dekat nak ke tempat kerja kata mereka

keluarga mertua saya pun datang dari Perak
tiada banyak gambar kerana saya sibuk dengan iki
lagipun rasa macam tak sesuai ditempek gambar kotak2 dan rumah yang berselerak..hihi

sesampai dirumah baru, kami mulakan dengan memasang langsir




tinggi tingkap rumah baru kakyong ni, tak ada kerusi masa tu
mujur somi kakyong tinggi sikit dari saya :P
dia yang menjingkit sikit dan sangkutkan langsir ni pada rail

selaku orang yang rendah comel, saya buat kerja kerja di bahagian atas lantai sahaja
*pst, yg penting bekas pink itu wajib ku bawa ke sana kumari
benda plastik ni best tau kalian..lembut je
(bukan yang tajam tajam gegeli itu)

dek kerana air yang menitik2, cik somi tolong betulkan paip kakyong
*dalam gambar ni nampak cam dia nak basuh tangan je kan :)

iki?
jadi tuan besar tengok tv atas sofa merah umi
sambil makan roti…
(hahaha..kantoi…kuberi iki makan roti je, kes malas masak bubur..ekeke)

dia siap pause makan roti sekejap sebab nak tgk tv
khusyukkan..

kepada kakyong & cik abg, selamat berpindah :)

Related Posts with Thumbnails

One Response to “Umi pindah rumah”

  • sya_firwan says:

    comelnye iki ngan rotinye..:)

    tahniah kak yong..moga gumbira2 slalu..
    —–
    sya : mommy iki comel? owh..iki & roti…ekeke

Leave a Reply

Disclaimer
    The entire contents of this blog are based upon the opinions of author unless stated otherwise noted. The information in this blog is not intended to replace a one-on-one consultation with lactation consultant. It is a sharing information and knowledge from the research of author. This blog outlines sources, ideas and suggestions on breastfeeding your baby. The author and family disclaim any liability arising directly or indirectly from the use of the information contained in this blog.

    Do drop by at any Lunatots Outlet ( Your Parenting Partner) to buy breastfeeding, cloth diaper and babywearing item. Our official website is http://www.lunatots.com

    Kindly do not SMS me to ask about breastfeeding problem as I may not be able to reply it.

    Feel free to communicate through my email info'at'lunatots.com for seminar arrangement

    Whatsapp 0129449515
    LIKE my Facebook pages:
    Suraya Ali
    Lunatots Cloth Diaper
    The Milk Story
facebook.com/suelunatots
Suraya Lunatots

Create Your Badge
Leave me a msg for friend request approval purpose
Networked Blog

Announcement
OFFICE : 0392265152 LUNATOTS HQ 32G JALAN DANAU LUMAYAN 1, BANDAR SRI PERMAISURI, 56000 CHERAS KUALA LUMPUR HOTLINE LUNATOTS : 0102414050 /0125502515
Luna’s Counter
Friends Online

View My Stats
Nuffnang ADV
Luna’s Shop
http://www.lunatots.com/shop
Readers
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: