Umi pindah rumah

Umi pindah rumah

cuti tahun baru 2009, kami sekeluarga menolong kakyong berpindah rumah
(wah..ayat mula2 je dah macam karangan kan kalians..hihi)
kakyong & suami berpindah dari Kota Damansara ke Tropicana Damansara
lebih dekat nak ke tempat kerja kata mereka

keluarga mertua saya pun datang dari Perak
tiada banyak gambar kerana saya sibuk dengan iki
lagipun rasa macam tak sesuai ditempek gambar kotak2 dan rumah yang berselerak..hihi

sesampai dirumah baru, kami mulakan dengan memasang langsir




tinggi tingkap rumah baru kakyong ni, tak ada kerusi masa tu
mujur somi kakyong tinggi sikit dari saya :P
dia yang menjingkit sikit dan sangkutkan langsir ni pada rail

selaku orang yang rendah comel, saya buat kerja kerja di bahagian atas lantai sahaja
*pst, yg penting bekas pink itu wajib ku bawa ke sana kumari
benda plastik ni best tau kalian..lembut je
(bukan yang tajam tajam gegeli itu)

dek kerana air yang menitik2, cik somi tolong betulkan paip kakyong
*dalam gambar ni nampak cam dia nak basuh tangan je kan :)

iki?
jadi tuan besar tengok tv atas sofa merah umi
sambil makan roti…
(hahaha..kantoi…kuberi iki makan roti je, kes malas masak bubur..ekeke)

dia siap pause makan roti sekejap sebab nak tgk tv
khusyukkan..

kepada kakyong & cik abg, selamat berpindah :)

468 ad

1 Comment

  1. comelnye iki ngan rotinye..:)

    tahniah kak yong..moga gumbira2 slalu..
    —–
    sya : mommy iki comel? owh..iki & roti…ekeke

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Connect with Facebook

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: